Menu
Je wilt conversie! Je wilt de bezoeker aanzetten tot actie. Bijvoorbeeld om: contact op te nemen; een bestelling te plaatsen; zich in te schrijven voor je nieuwsbrief; een...
Je prijzen in je webshop psychologisch verantwoord Dieren beslissen op basis van instinct. Mensen beslissen vaak onbewust. Het zijn dan geen rationele, weloverwogen beslissingen, maar...
Headlines staan boven elke websitepagina en blogpagina en daaronder volgen nog diverse taglines. Hoe schrijf je goede headlines en taglines en waarom is dat eigenlijk belangrijk? Wat...
Mobiel internetgebruik wordt belangrijker en belangrijker. Je ontkomt er niet meer aan om een website te hebben die zowel op een normale computer als op mobiele apparatuur goed te...
Wat is Google Posts? Als in de Googleresultaten je bedrijf wordt getoond én je heb een bedrijfsprofiel bij Google Mijn Bedrijf, dan toont Google rechts van de zoekresultaten het...
Wat is een disclaimer? Een disclaimer is een tekst waarmee een ondernemer probeert zijn aansprakelijkheid in te perken of uit te sluiten. Een veel geziene disclaimer is het bordje: ‘De...